24 Şubat 2012 Cuma

Tavuk Suyuna Çorba

İyi geceler arkadaşlar,
  Bugün, hepimizin bildiği,hastalandığımızda ilk aklımıza gelen şehriyeli tavuk suyuna çorba tarifim var.
Malzemeler
2 tane tavuk göğsü
1 su bardağı şehriye
1 yumurta sarısı
1 limon
3 diş sarımsak
tuz

    Tavuk etlerini yıkayıp tencereye alıyoruz.8-9 bardak su koyup pişiriyoruz.Ayrı bir tencerede çok az sıvıyağ ile şehriyelerimizi pembeleştiriyoruz.Haşladığımız tavuğun suyunu şehriyelerin üstüne döküyoruz.Tavuk etlerini didikledikten sonra tencereye ilave ediyoruz.5 dk pişiriyoruz.Ayrı bir kapta 1 limonun suyunu 1 yumurtanın sarısını rendelediğimiz sarımsakları güzelce çırpıyoruz.Kaynamakta olan çorbamıza karıştırarak terbiyemizi ilave ediyoruz.1 taşım kaynattıktan sonra tuzunu ve karabiberi ilave ediyoruz.Çorbamızı artık servis edebiliriz.

14 yorum:

  1. bizim evde kışın en çok pişen çorbalardandır,ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
  2. MMMM KASEYİ ALABİLİRMİYİM
    MİSSSS OLMUŞ
    MUHABBETLE KAL CANIM
    :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Ayşe hanım:))mutlu haftasonları sevgiler:)

      Sil
  3. selam nuray hanım, ne güzel yeni bir blog tanıdım. güzel paylaşımlarda buluşmak dileği ile,sevgiler.
    bizde ailece çok severiz tavuk çorbasını,ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende sizi tanıdığıma memnun oldum emel hanım blogunuzu sıkça ziyaret ediyorum:)sevgiyle kalın...

      Sil
  4. çok severim.ellerinize sağlık.tanıdığıma sevindim.görüşmek dileği ile...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler arzu hanım bende tanıdığıma memnun oldum.sevgiler...

      Sil
  5. ahh ne iyi gelirdii şimdii ellerinize sağlıkk

    YanıtlaSil
  6. "Daha şimdi yedik" desem:)) Ellerinize sağlık, nefis görünüyor. Ben de sık sık yaparım. Afiyetler olsun.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Afiyet şifa olsun...teşekkür ederim..iyi akşamlar:)

      Sil
  7. ellerıne sağlık canım nefıs bır çorba olmus bol limonla doyulmaz

    YanıtlaSil