26 Şubat 2012 Pazar

Sapanca'dan Bir Lezzet Durağı:)

Merhaba Arkadaşlar,
  Bugün güzel havayı fırsat bilip eşim ve çocuklarımla birlikte Sapanca'ya gitmeye karar verdik.Daha önce adını duyduğumuz,fakat bir türlü fırsat bulup yiyemediğimiz ıslama köfteyi yemeye gittik.Sapanca merkezde şirin,küçük bir lokanta olan Eker Lokantası lezzet durağımız oldu.İlk girdiğinizde kapıda sizi güleryüzlü çalışanlar karşılıyor.Ahşap masa ve sandalyeler kullanılıp,çeşitli tablolarla süslenmiş hoş bir mekan.Gelelim menüye...Önden verilen ezogelin çorbası lezzetliydi.Et suyu ile ıslatılmış ekmekler daha sonra kızartlıp köfteyle servis ediliyor.Yanında fasulye piyazı ve turşu ayrıca güzeldi.Sapanca'nın güzel doğasını gezip,bol oksijen aldıktan sonra ailecek gidebileceğiniz güzel bir mekan,tavsiye ederim..Mutlu bir hafta geçirmenizi diliyorum...

9 yorum:

  1. muhteşem görüntülü lezzetli tabak
    mmm bende olsaydım dedim
    şaka bi yana
    teşekkürler canım
    iyi akşamlar
    :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))yolunuz düşerse uğramanızı tavsiye ederim Ayşe hanım..iyi akşamlar:)

      Sil
  2. enfes kareler sizlere afiyet şeker olsun....

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Selam, goruntu harika.afiyet Olsun,Kesenize bereket
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. merhaba,
    sizi izlemeye aldım sevgiler....
    banada beklerim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ziyaret ettim şirine hanım..görüşmek dileğiyle..

      Sil