18 Şubat 2012 Cumartesi

Bisküvili Puding

Merhaba Arkadaşlar,
      Özellikle çocukların severek yediği,annelerin de kolaylıkla hazırlayabileceği  hafif bir tatlı.Tatlıyı kızımla beraber hazırladık.Umarım sizlerde bu tarifi dener,sevdiklerinizle paylaşırsınız:)

Malzemeler
1 paket kakaolu puding
3.5 su bardağı süt
1 paket bisküvi
Arzu ettiğiniz herhangi bir meyve(üzerini süslemek için,ben kivi tercih ettim,arzu ederseniz arasınada kullanabilirsiniz)
     Sütle pudingimizi pişiriyoruz.1 sıra bisküvi,1 sıra puding olmak kaydıyla tepsiye yerleştiriyoruz.Üzerini istediğiniz meyveyle süsleyip,dolapta bekledikten sonra servis edebilirsiniz.

6 yorum:

  1. Süslemesi çok güzel olmuş, ellerinize sağlık. Bende bu tatlıyı geçen hafta yapmıştım, bizim bıcırıklarda bayılıyorlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler seda hanım,dediğiniz gibi çocuklarımızın çok sevdiği bir lezzet:)

      Sil
  2. canım tanıştığıma memnun oldum hayırlı olsun
    çok güzel tatlın içine sevgini koyduğun çok belli
    ellerine sağlık
    sevgi saygı muhabbetle kucaklıyorum
    :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok memnun oldum blogunuzu da ziyaret ediyorum paylaşımlarınız çok güzel..sevgiler:)

      Sil
  3. Evde bekleyen puding paketlerini ben de kızımla bu şekilde değerlendirebilirim:)) Nefis görünüyor, ellerinize sağlık.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım deneminizi tavsiye ederim...:)

      Sil