28 Şubat 2012 Salı

Havuçlu Pirinçli Çorba

İyi akşamlar arkadaşlar,
   Nasılsınız?Hepiniz iyisinizdir inşallah:)Bugün sizlere besleyici bir çorba tarifim var.
Malzemeler
3 adet havuç
1 çay bardağı pirinç
2 su bardağı yoğurt
2 kaşık un
1 yumurta
2 diş sarımsak
Biraz sıvıyağ,tuz

       Havuçlarımızı ve sarımsaklarımızı rendeleyip sıvıyağda soteliyoruz.Daha sonra tencereye biraz su koyup havuçlarımızı pişiriyoruz.Ayrı bir kapta yoğurt,un ve yumurtayı güzelce çırpıyoruz.Kaynamakta olan yemeğimize karıştırarak ilave ediyoruz.Bu esnada pirincimizi de ekliyoruz.Bir taşım kaynattıktan sonra çorbanızın koyuluk derecesine göre su eklemeniz gerekirse su ilave edebilirsiniz.Arzu ederseniz kuru nane ekleyebilirsiniz.Afiyet olsun:)

12 yorum:

  1. görüntüsüyle malzemesiyle harika bir çorba olmuş.ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler,denemeni öneririm..sevgiler:)

      Sil
  2. Merhaba canım çok güzel bir blogla tanıştığıma çok sevindim.Tarifler o kadar güzel ki denemek üzere kaydediyorum ellerine sağlık.Bu çorba ilk denenecek listemde.Çok selamlar..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba bende seninle tanıştığıma memnun oldum arifecim bende senin blogunu ziyaret ettim..görüşmek dileğiyle:)

      Sil
  3. canım benim yorum ayarlarından yorumlarını önce sen okuyarak yorumun yayınlanmasını tercih edebilirsen sevimsiz bir yorumun burada direk görünmesini önlemiş olursun..çok öpüyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogu yeni açtığım için ayarları düzenleyemedim,uyarın için çok teşekkür ederim..sevgiler:)

      Sil
  4. Ziyaretin için teşekkürler canım. Artık sende benim komşu mutfağımsın. Bu arada çorba nefis görünüyor. Şu buz gibi soğukta ne iyi gider dimi? Ellerine sağlık tatlım. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler elifcim:)iyi akşamlar...

      Sil
  5. Çok değişik, duymamıştım hiç. Ellerine sağlık. Çocuklar için süpermiş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mehtap hanım,denemenizi tavsiye ederim..sevgiler:)

      Sil
  6. ZİYARET İÇİN TEŞEKKÜRLER
    MMM MİS BU SĞUKTA HARİKA OLUR
    MUHABBETLE KAL CANIM.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim Ayşecim soğuk havalarda sıcacık çorbalar iyi oluyor:)sevgiler...

      Sil